divendres, 26 de febrer del 2021

Em dic Mohamed, tinc 13 anys i sóc del Líban أنا محمد و أنا من لُبنان

 



TEXTOS PROJECTE MÓN A1-B1


Nom i cognoms الإسمُ الكامل : ___________________ 

Em dic Mohamed, tinc 13 anys i sóc del Líban. Fa un any i mig que visc a Barcelona amb el meu pare, la meva mare i la meva germana, però només fa 7 mesos que estudio català. Al meu pare i a mi ens agrada molt viure a Catalunya, però la meva mare i la meva germana troben a faltar les seves amigues i els costums del nostre país. A la meva germana li agradaria tenir a prop les seves cosines perquè sempre sortien juntes a passejar i fer les seves coses. Aquí li costa molt fer amigues i sempre està sola.

PREGUNTES: الأشئلة 


 1.Quants anys té en Mohamed? 2.De quin país és ell? 3. Amb qui viu? 4.Quant temps fa que és a Catalunya? 5.Quant temps fa que estudia català? 6.Li agrada viure a Barcelona? 7. D’on ets tu i on vius tu ara?

Textos Projecte Món A1 by Josep Ramon Gregori Muñoz

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

NOVETATS

ACCIONS QUOTIDIANES انشطة يومية

https://es.slideshare.net/jgregori/accions-quotidianes-80210997 -انشطة يوميةACCIONS-QUOTIDIANES by Josep Ramon Gregori Muñoz on Scribd